söndag 24 januari 2010

Falukorv blev pizza...

Falukorven har sedan igår legat och väntat på att bli middag idag tillsammans med makaronistuvning. En av få husmanskost-rätter som jag faktiskt tycker riktigt mycket om!
Nu har jag suttit i över 1timme och försökt peppa mig själv att gå ut i köket på börja med maten, men nej det har helt enkelt tagit emot idag.

Nu ringde Riad och frågade om han behövde stanna och köpa något på vägen hem från jobb. Han syftade givetvis på dricka, bröd till frukost eller liknande, men jag tog direkt chansen och typ skrek PIZZA!
Detta är första gången på evigheter som jag faktiskt är sugen på pizza och inte bara äter det för att det är enda snabbmatstället i närheten av oss.

Så, idag blir det en riktig söndag hemma hos familjen Haddouche-Zetterström! (Synd bara att söndagar är den absolut sämsta tv-kvällen under hela veckan eftersom det är den enda kvällen vi tittar på tv regelbundet!)

3 kommentarer:

  1. Nu är tävlingen om etiketter avslutad och vinnaren är presenterad i min blogg, kika in och se om det blev du som hade turen med dig?? Har även startat upp en ny tävling där man kan vinna ett par valfria skor i storlek 16-24! Kram Carolina

    SvaraRadera
  2. Där hade du rätt. Blev ett par jeans och en cool vårjacka. Bil dkommer senare =)

    SvaraRadera
  3. passa dig säger jag bara mohahaha..

    tror nog allt jag får komma i veckan eller i alla fall nästa. jag hör av mig när det är dags för kastrering

    SvaraRadera