torsdag 26 april 2012

Snälla regnet!

Igår vaknade jag av att det droppade på balkongen utanför vårt sovrumsförnster. Eller nej, jag vaknade av att Malcolm ropade på mig, kl6 (!!!!), men sen hörde jag regnet.
Direkt kände jag paniken. Var F*N är Malcolms regnkläder och deras gummistövlar??

Det var bara att börja leta men nope, lådan med regnkläder står nog längre in än så.
Leias fanns framme och på fötterna fick hon ha sina tjockt fodrade stövlar. Malcom fick ha överdragsbyxor och en förliten regnjacka och precis som Leia tjocka varma stövlar.

Snacka om pinsamt att komma till dagis utan ordentliga kläder till barnen.
Tack och lova var vi två stycken i butiken så jag tog en timme på stan och köpte ny dagisutrustning eftersom det skulle ösregna även idag.
Tror ni det regnar?? Neeeeej då!! Så just nu är nog jag den enda som sitter och hoppas att regnet ska komma så att jag kan klä på mina barn sin ORDENTLIGA kläder och knalla bort till dagis.

Mer regn åt folket...från och med idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar