måndag 16 april 2012

En 31-årings önskelista.

Då var det dags att fylla år igen...fyllde jag inte nyss 30???....och Riad har beordrat mig att göra en önskelista.

Det blir svårare och svårare för varje år tycker jag. Antingen är det för dyra saker eller så har man helt enkelt redan köpt det.
Efter en bra stunds funderande kom jag iaf på ett par saker som jag har tjuvkikat på ett tag.

*Överst på listan finns en sån där svindyr sak som man får lov att önska men som man aldrig någonsin kommer att få i ett paket. En tv! Inte vilken tv som helst för den här är tunn, vit och SNYGG. Dessutom har den lite moderna finesser som internet och 3D. Riad höll på att dö när JAG ville köpa en tv och dessutom var beredd att spontanköpa den en tisdagkväll direkt efter en svindyr resa.
Eftersom jag inte fick köpa den så får jag önska den ;-)
(Nu dör han väl lite till för det är säkert helt fel tv på bilden, hahaha. Så om nu någon skulle få för sig att köpa en tv till mig så bör ni nog kolla med Riad så att det blir rätt...)


*Biljetter till Filip & Fredrik - Jakten på den försvunna staden. Kan nog inte bli annat än skitroligt skulle jag gissa så det vill man inte missa....moohahahaha vad dåligt!


*Jag har i flera år önskat mig en morgonrock av min kära lilla familj här hemma men eftersom jag fortfarande springer halvnaken här hemma på morgnarna så får jag helt enkelt göra ett nytt försök...



*Eftersom vi precis har flyttat är det givetvis en del saker till hemmet som "fattas".
Presentkort på Ikea hade varit bra då vi bl.a har funderat på att köpa oss ett nyttköksbord och lite annat smått och gott.



*Jag har fastnat för det fina porslinet Colour från Bruka Design. Jättefina våriga färger. Dessa fat, skålar, tallrikar m.m får väldigt gärna flytta hem till mig!

*Jag har länge varit ute efter en klocka till vårt vardagsrum och skulle vilja ha något i denna stilen...
http://harnosand-stad.annonsera.se/j%C3%A4ttestor-v%C3%A4ggklocka-le-grand-hotel-paris-410149.html
Eftersom vi har både vita och mörka möbler så får det gärna vara färger som passar med båda.


*Sist men inte minst har jag hittat ett "nytt" klädesmärke som jag skulle kunna tokshoppa. Snygga kläder och riktigt bra priser! Här kommer ett helt gäng med favoriter...







Märket heter Capri Collection och en butik öppnar tydligen här i Helsingborg inom kort. Det ser iaf jag fram emot massor!


Tja det var nog allt för denna gången tror jag...hoppas det hjälpte dig lite hjärtat ;-)

5 kommentarer:

  1. ska man få presenter måste man ha kalas...väntar på inbjudan ;)

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyvärr var du ju inte hemma...men det kunde du klart inte veta ;-)

      Radera
  2. Oj, vilka fina kläder! Var inne o kollade och hade lätt kunna spendera ganska mycket pengar i den webshopen. Synd att jag inte har några! ;-)
    Vet du var och när det ska öppnas butik?

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! Massor av fina saker, både till vardags och till sommarfester...kanske 30-årsfester? ;-)

      Vet inte när dom öppnar men tänkte maila för jag skulle kunna tänka mig något snyggt till dagtid på galan.

      Radera
  3. Hej!

    Jag ser att ni gillar våra kläder, jättekul att höra :-)
    Vi öppnar en butik i Helsingborg den 17 maj på Trädgårdsgatan under namnet "House of RAWK".
    Välkomna hälsar Cattis och Patrik

    SvaraRadera