torsdag 16 december 2010

Kära tomten...

...tusen tack för den superfina julklappen som låg i min brevlåda idag!
Det är ett par dagar för tidigt och att julklapparna numera kommer med post och inte släde hade jag inte en aning om.
Men detta är inget att bry sig om med tanke på att du skickade julklappen som står överst på min önskelista. Jag är sååååååå glad, precis som ett barn på julafton!

Eller vänta nu...är det verkligen tomten som har skickat denna paket?
Ja och nej. Nej det är inte den riktiga tomten, men ja eftersom underbara Petra på Willvin faktiskt är snäppet bättre än tomten, på riktigt!

Jag vann bonuspris på en tävling hos Willvin på Facebook. Ett bonuspris som var den finaste skötväska ni kan tänka er, och praktisk är den dessutom.
En bild på denna väska kommer jag givetvis att bjuda på inom kort.

Om ni har en Facebooksida och bara ska vara vän med ett enda företag så tycker jag att ni ska gilla Willvin för där har ni ett seriöst företag som inte är stelt och tråkigt utan full med kärlek och humor alla tider på dygnet! <3

Ännu en gång, TUSEN TACK!

1 kommentar: