lördag 4 december 2010

En riktig jul på Fredriksdal och en riktig Idol i final!

Nu bryr jag mig inte längre så mycket om hur vädret blir till jul, för igår fick jag min perfekta julupplevelse för detta året.

Jag, barnen och mamma var på Fredriksdals julmarknad och det var helt magiskt nu när vi har så mycket snö och det dessutom kom nya fina flingor från himlen.
Om ni bor i närheten av Helsingborg så bara måste ni ta er dit nu i helgen... Fredriksdals julmarknad - länk.

Leia fick träffa tomten, titta på djuren och dricka bästaste varma chokladen (de där röda små minibilarna som brukar stå på olika festivaler och marknader).
Jag var mest där för att köpa årets mistel och några av världens absolut godaste osta från Hvens Getost, guuuuud så goda dessa ostar är alltså!

Med snön knarrande under skorna skyndade vi sedan hem för att se Jay enkelt ta sig vidare till Idol-finalen.

Stort grattis Jay, hoppas verkligen att du får ut precis vad du vill av detta, det förtjänar du!





1 kommentar:

  1. Vad glad jag är att du är tillbaka, trots att jag inte känner dig :-)
    /Jossan

    SvaraRadera