tisdag 9 februari 2010

Rättvisa

Äntligen har det blivit lite rättvisa hos familjen Haddouche-Zetterström!

När Riad är ledig brukar vi försöka få till en sovmorgon var. Dock är det nästan alltid så att Leia sover till 9 när jag har sovmorgon men bara till 7-7.30 när Riad har sovmorgon.
Detta innebär alltså att Riad får sovmorgon BÅDA dagarna!

Men så idag var det äntligen dags för lite rättvisa då Leia inte vaknade förän 9.30...på Riads sovmorgon!!!! Jag fick alltså välbehövlig sovmorgon två dagar på rad, underbart!

Tyvärr har Leia feber, hosta och ont i örat på nätterna så det blir många avbrott i sömnen. Men skit i det så länge jag får mina timmar.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Underbart med flera sovmorgnar - det behöver man helt klart! kram

    SvaraRadera
  2. Sådär är det alltid hos oss med! Då JAG ska upp vaknar sketongen halv sju, då Marcus ska upp sover hon till minst halv åtta. Haha!

    SvaraRadera