fredag 5 februari 2010

Helt efter!

Nu är jag förmodligen HELT efter som har missat denna filmen, men skit i det för jag måste bara tipsa ifall någon annan också råkar ha levt i en egen liten bubbla!

Jag tycker det är så jäkla skönt att slappa till filmer som man inte behöver anstränga sig eller tänka. Ni vet, romantiska, lättsmälta filmer (gärna med en snygg påg!) där man efter första scenen vet hur filmen slutar, sk "chick flicks" helt enkelt!

Den här filmen verkar inte bara vara den perfekta "slappa i soffan-filmen" utan har dessutom en imponerande samling skådespelare! Kanske jag t.o.m kan få R att se den utan att använda massor av tjat och mutor!?



Tack Carolina för tipset!

1 kommentar:

  1. Kan informera dig om att jag också hade missat den! Men blev väldigt sugen på att gå o se den! =)

    SvaraRadera