onsdag 24 juni 2009

Stress på jobb, stress hemma, stress över att jobba bort sommaren...

Senaste tiden har det mest varit stress på jobb då vi håller på att flytta till ny lokal och öppna butik samtidigt som chefen föder vilken dag som helst...och det är bara hon och jag som jobbar just nu.
Hela sommaren, utom ett par dagar vid Leias födelsedag kommer jag att jobba till kl18 vilket känns lite tråkigt då kvällarna försvinner nästan helt. Men just nu är det enda alternativet så det är bara att acceptera och ta vara på den lilla tiden man har.

Annars är det mest stress och nästan lite panik över att vi snart ska flytta, SNART!! Hur ska vi hinna måla och fixa här hemma, packa och städa när vi bara har 2-3timmar tillsammans/kväll...och inga helger alls! Det kommer givetvis att gå, men när man har en 2-åring som tycker det är roligare att stöka än städa, så blir allt lite jobbigare.

På tisdag ska jag in på operation och ta bort cellförändringar, igen!
Tog bort lite för 2månader sedan men proverna visade att inte allt var borta och därför fick jag en ny tid för 1månad sedan. då hittade man dock inget och skulle bara ta ett nytt prov för att "friskförklara" mig.
Nu visade det sig att jag fortfarande har förändringar så denna gång blir det under narkos så att dom verkligen kan hitta var förändringarna sitter.
Börjar bli tröttna så jag hoppas dom tar allt denna gången...men inte föööör mycket givetvis.

Natti natti och sov gott i sommarvärmen!

2 kommentarer:

  1. Usch lilla gumman de låter inte kul. Stress stress stress... Hoppas allt löser sig för er! Vågar inte ens föreslå en date, känns som du har fullt upp!!! Ta hand om er så gott de går!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  2. Ni får säga till om ni behöver hjälp... Allt går att fixa. Har trots allt en vänsterhand också... Hoppas att allt blir bra till slut. Håller tummarna för dig/er. Älskar dig hjärtat <3 Mamma

    SvaraRadera