fredag 12 juni 2009

Storm och regn...brrrrr

Idag vaknade jag och vill veeeerkligen inte gå utanför dörren. Det stormar något fruktansvärt och regnet öser ner som ett vattenfall.

Dessutom är det student i stan så bussarna lär väl vara ganska fulla. Jag som aldrig åker buss borde inte bry mig, men just idag har jag ingen bil och att promenera till dagis lockar absolut inte.


Igår kväll körde jag min andra dag på Wii Active 30dagars challange och det går skitbra. Svetten rimmer och benen krampar och då tränar jag bara på easy. Ska verkligen bli kul att följa detta spel!


Vi har en stor lagerutförsäljning på märkesunderkläder på jobb och har haft sedan förra veckan. Tror dock inte att folk kommer in idag så jag funderar på att stanna på kontoret och få gjort lite där istället. Imorgon blir det dock utförsäljning igen och sen måndag-onsdag innan det är dags för lite renovering så att vi kan flytta in barnsakerna och öppna vår barnbutik :-)


I veckan fick vi ett brev om att vi blivit utvalda att komma och titta på en lägenhet (hyres radhus) som vi väldigt gärna vill ha. Imorgon ska vi titta på den och sen gäller det att vara snabba för den som lämnar besked först och blir godkända få lägenheten. Det är en femma på 126 kvm och den har tvättstuga!!!! ag vill ha tvättstuga nu!!!! Jag vägrar skaffa fler barn innan jag bor i ett hem med tvättstuga, hahaha.

Håller tummarna att den är fin....


(Bild på Leia och hennes "kille" Dion, som pussas på öppna förskolan. Sooooo cute)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar