lördag 13 juni 2009

GAAAAAAAAAAH!!!!

Jag är så jävla förbannad!!!!
Leia har tappat "Kii" sin älskade gosekanin, hennes livskamrat, hennes allt!
Detta är illa nog, men hur han har försvunnit gör mig så arg och ledsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen.

Vi var inne på Ace Links terminal en kort stund och där har Leia tappat kaninen. Sen gick vi in på en restaurang rakt över gatan och satt där max en timme innan vi upptäckte att kaninen var försvunnen.

När R gick in för att kolla om vi hade tappat den där fick han veta att dom hade hittat den och lagt på disken men nu var den borta. Någan har alltså STULIT en smutsig välanvänd gosekanin...jag lovar att den är så smutsig att ingen normal människa skulle få för sig att röra den.

HUR FAN KAN MAN STJÄLA ETT SMUTSIGT GOSEDJUR????????? Det är väl uppenbart att någon har tappat det och att det är ett barn som har blivit av med sin kanin?
Sen kan man undra hur personalen kan låta den ligga på disken när man har sett att ett litet barn tappade den...för sett det har dom förmodligen gjort då det endast var vi där inne.

Det stora problemet nu är att den inte går att få tag på längre. Jag har hittat leverantören i Sverige men då måste jag köpa 24st plus betala en hög fraktkostnad.


R.I.P Kii

1 kommentar:

  1. Ja, Fy så elakt att bara sno Kiii... Hoppas att ni hittar en ny... Krama lilla Leia från Mormor.. Kul att du har börjat blogga. :)

    SvaraRadera