tisdag 25 augusti 2009

Sjuk...

Jag är sjuk =( Stackars stackars mig, eller hur!?

Näsan rinner, jag hostar och nyser och kroppen är så öm att jag knappt kan gå när jag har suttit eller legat för länge.
Vilken tur att man inte har något jobb då så slipper man sjukanmäla sig.

Riad är och tränar fotboll och har lämnat Leia hos farmor så jag har fått hel kvällen för mig själv hemma i soffan under min gosiga filt.

Vi funderar på om det kanske kan vara svininfluensan jag har fått för jag är galet sugen på bacon ;-) Nej men serlöst så har jag inte kunnat äta på hela dagen men nu börjar jag bli ordentligt hungrig och skickade följande inköpslista till R....

*Bacon
*Pepparchips
*Creme Fraiche (ska blandas med Knorr kalla såser, Mango, mmmm)
*Bönor på burk (eller hönor som Leia säger)
*Champinjoner på burk
*Cola light (numera mitt enda beroende)

Låter som en hälsosam måltid va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar