torsdag 6 augusti 2009

Alla älskar solen utom jag...

Nej, jag älskar oxå solen, myyyycket. Men jag jobbar hela dagarna och kan inte njuta av den riktigt känner jag.

Dessutom är alla jäklar på stranden så här i butiken är det total stendött!! Klockan är 13 och det har bara varit ett dansktpar och två gamla tanter här inne på de 3timmar jag har haft öppet. Jaja...det är bara att se fram emot de lite sämre dagarna som väntar nästa vecka ;-)

Funderar på att skylta om Pippibordet till ett "inför skolstarten"-bord redan idag eftersom här ändå inte är något folk.
På tal om jobb så köpte jag hem detta bowlingset till Leia i veckan. Det är vår absoluta storsäljare i butiken under sommaren och även på partyna säljer den bra! Och japp, det gick hem även hos lilla fröken =)

Kanonfin present som passar från ca 6månader till barnet är ett par år gammalt. Man kan ha det ute i trädgården eller på stranden (lätt att tvätta av!), man kan ha det inomhus eftersom det inte väger något och därmed inte förstör inredningen...eller så har men det i badkaret som vattenleksaker.

Alla barn går direkt fram till det i butiken så jag antar att de glada färgerna lockar bra =)

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar