söndag 30 augusti 2009

Därför storstädar vi köket en söndag kl07.30...

Morgonen började som de flesta...
Leia vaknade och flyttade över till vår säng medans hon drack sin välling. Tyvär somnade hon inte om så hon och jag gick ner i soffan och satte på barnkanalen. Lugn, skönt och mysigt!

Efter en liten stund tröttnade Leia och gick in och lekte på sitt rum medan jag låg kvar i soffan.
Eller ja, JAG trodde att hon gick in på sitt rum men i verkligheten gick hon ut i köket och hann vara ensam där ute en bra stund innan jag fick en konstig känsla...

När jag är på väg till Leias rum ser jag ett spöke i köket. Ett litet gulligt spöke som så ut precis som Leia fast helt vitt, även håret. Även köket var helt vitt...blomkrukorna, golvet, diskbänken, Kenzos mat och vatten...och diskmaskinen, INNE i diskmaskinen.
Min underbara dotter skulle göra välling och har hält ut ett HELT paket välling i köket och då menar jag verkligen ett HELT paket (minus 5msk).

Så nu sitter vi här en söndag kl9 och har ett välstädat kök...

1 kommentar:

  1. Hahaha... Visst är dom bara för goa. Eller? Se det positivt. Fint kök =)

    Trivs ni bra? Måste juh komma o hälsa på. är ledig torsdag o fredag. Hör av mig för nu måste det bli av!!!

    Kram på Er

    SvaraRadera