torsdag 3 maj 2012

Redo!

Nu känner jag faktiskt att jag är ganska redo att sticka till El Stockholmo och gå på gaaaala!

Outfiten är som sagt klar och imorgon ska en frisör få fixa utväxten så att det slipper bli kycklinggult ännu en gång (!!!).
Jag har även köpt två skitsnygga plagg från Capri Collection så att jag kan vara snygg även på dagen.

Det enda som är kvar att fixa nu är strumpbyxor och en väska som jag redan har titta ut. Kanske även ett par örhängen eftersom de jag köpt känns lite väl stora till kvällsstrassen.

En sak till som måste fixas kom jag på nu! En större resväska för en liten kabinväska lär inte räcka om goodiebagen är lika stor som förra året!

Nu när det känns så nära börjar jag verkligen längta efter att få komma iväg och ha lite ensamtid. Hoppas bara det inte blir snö där uppe i norrland ;-)

2 kommentarer:

  1. åh ångrar mig lite att jag inte bokade in mig, men men nästa år kanske =)

    SvaraRadera
  2. Då ses vi på lördag! Kul!! :-)

    SvaraRadera