söndag 13 maj 2012

Han är ju som förbytt...

...som Tommy och Annikas mamma skulle ha sagt!

Sedan Malcolm började friskna till har han varit ett fruktansvärt trotsmonster som man knappt står ut med. Att vara ensam med honom en hel helg i denna fas är inte drömmen direkt. Jag är helt S*L*U*T....zzzzzzzz.

Det är skrik och gråt för allt ch då menar jag ALLT! Det ska bråkas om varenda liten skitsak  och han har börjat visa en fruktansvärd ensvis sida som jag faktiskt inte ens visste att han hade.
Neeeeeej, neeeeeeej, neeeeeeeeej är allt jag hör tillsammans med saker som kastas i väggar och golv. Dessutom ska han hela tiden klättra upp på stolar och pallar både i köket och badrummet för att leka med vatten och tiden man har att lägga på att stå och vakta där är klart begränsad (och viljan är typ obefintlig!). Så nu går jag runt med nycklar och skruvmejslar till alla rum som numera är låsta här hemma.

När jag var ute och stoppade i en maskin tvätt skrek Leia efter mig. Vad hittade han på nu då? Jo det här....
Han hade klättrat upp i vasken och badade med kläderna på. Lite kul om det varit ett litet hyss så där en söndagseftermiddag men efter en hel helg med trots och olydigheter var jag lagom road, eller inte alls faktiskt!

Riad snälla, kom heeeeeeeeem! Och ta med dig 2liter cola light och en jäkla massa tålamod!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar