torsdag 1 december 2011

Santa Maria Tapas

Jag har via Buzzador fått prova Santa Maria Tapas och de var definitivt helt i vår smak.
Varje fredag äter vi traditionsenligt Tacos men nu var det dags att prova lite nya tex mex-smaker.
Tapasprodukterna var överraskande bra och vi kommer absolut att köpa hem en del av dom igen!

Detta kom hem till mig i en liten låda.

Ost som marinerats i Tapas Spice Mix. Betyg G

Tostaditos med röra gjord på Mango Mojo och jordnätter (vi använde jordnötsmix som man köper i Thaibutikerna och  gör jordnötssås av). Betyg MVG - kvällen absoluta favorit!

Gurka marinerad i Tapas Spice Mix. Betyg IG - Trots mindre krydda och mer gurka smakade detta bara krydda på ett mycket negativt sätt!

Choritzo med Escabeche och koriander. Betyg G - Helt ok, kan tänka oss att göra igen men försvann bland andra favoriter.

Quesadillas i två varianter. En med hakad rökt skinka och lagrad ost som fick betyg VG. Den andra gjordes med chevré, rödbetor och honung och blev kvällens andra MVG! Super!

Red Jalapeños fyllda med kräm gjord av creme fraice, mosad chevre och honung. Betyg VG - stakrare än vad jag förväntat mig men blev perfekt balanserat med osten och honungen.
Tostaditos med Escabeche och Brieost. Betyg G - Bra tilltugg till den vanliga tacokvällen men blev lite tråkigt tillsammans med sin granne på tallriken.

Efterrätten blev Tostaditos doppade i mörk choklad och hackade cashewnötter. Betyg VG - Gott med salt, sött och krispigt i kombination.

Är du inte redan en Buzzador som får chansen att prova och utvärdera olika produkter och tjänster så tycker jag att du ska anmäla dig nu!
Här kan du läsa mer och anmäla dig om det låter som något för dig.

Klicka gärna på Buzzador här i bloggen så kan ni se en del av de kampanjer som jag har fått ta del av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar