fredag 9 december 2011

Den vackraste...

Hon har gjort det igen!!! Fina fina Louise...bästa fotografen och en underbar vän. Hon har ännu en gång haft kameran framme och fångat det finaste jag har på bild.
Givetvis har min dotter varit den finaste i mina ögon sedan dag 1, men efter att ha sett dessa bilder är jag helt säker på att hon är något alldeles speciellt.
Dessa stora bruna ögon med en gnista som få. Dessa långa mörka ögonfransar. Denna lilla lilla söta näsa. En fin liten mun som kan vara både glad och sur på det allra sötaste vis.

Hon är bara så fantastiskt vacker för mig och så många andra i hennes närhet.
Ett barn med ett fruktansvärt humör men som är så lätt att älska pga sin förmåga att älska människor, kända som okända för henne. Hon söker kontakt med folk och hon ger...och tar.

Hon är otroligt smart, hysteriskt rolig och fantastiskt vacker...och jag hoppas så innerligt att hennes starka medkänsla för ensamma djur och människor kommer att följa henne livet ut. För det Leia, är din absolut finaste egenskap!

Här får ni ett litet smakprov...resten av bilderna hittar ni inne hos Louise Alexandersson...

1 kommentar:

  1. Ååå lotta vilka vackra passande ord! <3 <3 fina fina Leia!

    SvaraRadera