onsdag 7 december 2011

Billigt som Ullared.

Min favorit bland alla leksaksbutiker Leklust. Speciellt nu i jultider då man har många att lägga pengar på.
Där finns alltid massor av erbjudanden och då snackar vi priser som gör att det inte längre är lönt att åka upp till Ullared för att köpa just leksaker.
Är man ute efter en leksak och kollar runt hos de olika butikerna så är det i princip alltid Leklust som är billigast, och har dom erbjudanden så utklassar som övriga butiker!

Malcolm har ju den dansande Fisher Price-valpen på sin önskelista och den kostar på de flesta ställen MINST 599:-. I veckan såg jag den för "billiga" 499:- och idag på Leklust för 399:-!!! 200:- är en väldigt stor skillnad i julklappstider.

Fisher price-garaget som vi ska köpa till Malcolm är minst 100:- billigare på Leklust än andra ställen vi har kollat på.

BR gillar jag inte alls! Dyrt och stelt.
Toys r´us är en rolig butik att besöka och man får själv känslan av att vara barn och springa runt bland hyllorna.
Lekia har jag bara besök ett fåtal gånger och tycker det är ganska stökigt men vissa fynd har vi allt gjort där.
Ekonomisk vinner dock Leklust.

Nu blev ju tyvärr inte barnens julklappar klara idag eftersom mitt Visa-kort visst låg kvar där hemma. Får helt enkelt bli ett nytt besök i dagarna för sen vill jag vara klar för att fira jul...eller jobba som en tok menar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar