lördag 6 augusti 2011

En spädbarnsnatt.

Natten mellan fredag och lördag var precis sådär oregelbunden och sömnlös som man är van vid de första veckorna med en bebis.

Jag somnade runt kl1. Malcolm vaknade 2.25 och ville inte somna om! Efter mycket kämpande och två flaskor välling somnade han och även jag lyckades somna om runt kl4.
Samtidigt börjar larmet på R telefon att pipa, sedan väckarklockan, sedan ringer telefonen och sen larmet i telefonen igen...
Kl6 kommer Leia och tycker det är morgon!

Tack och lov fick jag henne att ligga bredvid och kolla på film. Kl9 vaknat Malcolm men Leia underhåller honom så att jag kan stanna under täcket till nästan 9.30.

Jag saknar inte dessa nätter och slipper dom gärna framöver tack!!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar