söndag 27 mars 2011

Bra vårstart

Det var fantastiskt underbart att få sova hela natten i fredags men inatt kom verkligheten ikapp!

Först hade jag själv problem att somna.
Sen vaknade Malc, och Leia, sen Leia igen, och så Malcolm... Klockan var då 4.30 och jag hade sovit Max en timme så R fick ta den matningen. Sen somnade inte han om igen innan det var dags att sticka till jobb, stackare!

Trots denna mat fick vi en bra start här hemma...











Två busungar tar över min säng!

















Leia lyxar till det med sushi till frukost. Malcolm tar en macka!











Vi tog en kort promenad i det soliga men kalla vädret. Malcolm somnade direkt och Leia ville gunga. Själv stod jag bara och frös halvt ihjäl!

Nu ligger jag på soffan och kollar på Playhouse Disney tillsammans med Leiisen. Malc sover stenhårt i sin vagn och får gärna göra ett par timmar till...

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar