söndag 29 november 2009

Men varför är jag inte sugen på chips??

Jag sitter här och håller på att gå under. Anledningen är mitt just nu enorma sug efter våfflor med jordgubbssylt och grädde (något som jag tycker mycket om men sällan bli sugen på) eller en pizza med banan och curry (jag tycker inte om varm banan och curry är ingen stor favorit). Jag är så sugen att jag funderar på hur jag ska bryta mig in i vår lokala pizzeria eller livsmedelsbutik.

När jag öppnar skåpen för att hitta något annat gott att dämpa suget med så är det bara en chipspåse som skrattar åt mig. Denna chipspåse är vanligtvis mycket lockande, men idag känner jag bara bläääää när jag tänker på att äta chips.

Någon mer som tycker det är jobbigt att vara lite sådär småbakis?

-------------------------------------------------------------------------------------------------

1 kommentar: