tisdag 3 november 2009

Lite "Dagen efter"...

Nu är R och Leia iväg på dansen. Leia var såååå glad att få komma iväg och dansa efter förra veckans höstlov.
Jag sitter bara och väntar på att de ska komma hem med cola light till mig för igår var det lite fest så idag skriker min kropp CÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLA!

Nu är det bestämt att det blir Ullared nästa måndag och jag håller för fullt på med alla listor, önskelistor, julklappslistor, födelsedagslistor osv osv.
På måndag tänkte jag vara klar med julklappsinköpen och sen bara sitta hemma och dricka glögg och äta saffranbullar och julgodis hela långa december!

Idag har varit en fruktansvärt lat dag där familjen knappt har lämnat soffan, tja förutom när vi körde ner till stan och handlade goda flottiga subs från Subway på lunchen.
Men imorgon ska jag ta tag i livet igen och städa huset och tvätta någon maskin. På torsdag tänkte jag ägna dagen åt jobbsökning så jag hoppas att det har kommit in några nya jobb att söka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar