söndag 17 maj 2009

I'm in love with a Fairytale,
Even dough it hurts.

Cause I don't care if I loose my mind,
I'm already cursed

(bild: http://www.nrk.no/)

Rätt jäkla låt vann för andra året i rad, fantastiskt!


Får faktiskt säga att det var betydligt högre standard än på länge, framför allt så kunde de flesta faktiskt sjunga vilket inte tillhör vanligheterna.
Islands lilla söta tjej var ju så tonsäker att det nästan var läskigt...det var dock inte Arash i verserna ;-)

Det blev ett par glas Rosé under kvällen så när Leia vaknade kl5 dunkade mitt huvud så där irriterande. Tack och lov ville hon titta på Emil så vi låg kvar i sängen lite mer än en timme innan vi slutligen gick upp och åt lite frukost.

Idag har vi inga planer. R jobbar som vanligt (alla helger) så jag och Leia får roa oss själv.
Städa måste jag iaf få gjort känner jag och ta en liten lur när Leia sover tänker jag göra, men sen då? Kanske vi bara ska vara hemma och mysa i soffan hela dagen?
Annars får det nog bli lekplatsen, stranden eller mata ankorna. Vi får se helt enkelt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar