tisdag 15 februari 2011

Vilken vinst!

Igår fick jag ett mail från Skärgårdslinjen på Facebook...

Jag har vunnit ett presentkort för två på skaldjurskryssning i Göteborgs skärgård. Ni som känner mig vet att detta formodligen är det absolut bästa pris jag kan tänka mig, mmmm!

Så någon gång under sommaren kommer vi (barnfria!!) att åka upp till Göteborg för att käka skaldjur i solnedgången och sedan ta in på något hotell.

Om någon vet något najsigt hotell i närheten så tar vi gärna emot tips!

Happy happy happy...!!!

2 kommentarer:

  1. Jag återkommer om hotell! Det finns ett fint i Eriksberg, där jag och Marcus hade vår förlovningsmiddag och sov under den helgen, men jag minns inte vad det heter.

    SvaraRadera
  2. Wow ja de passar ju verkligen dig!!! Jag hade inte heller tackat nej till de kan jag säga... Grattis!

    SvaraRadera