fredag 10 juli 2009

Ont i halsen och fullbokad helg...

Jag har så jäkla ont i min hals men idag hittade jag en gammal kur med penicillin som jag nu har påbörjat.


Igår var jag ledig från jobb och var då nere en sväng på Landskrona Karnevalen och sen cyklade vi direkt hem till R bror och grillade med deras pappa, syster, barn och respektive. Mycket trevligt :-)
(Alla kusinerna på bild...)

Idag ska jag bara jobba 14-18 och sen blir det ner på Karnevalen igen där R, Leia och farmor väntar på mig. Då hoppas jag att min hals är lite bättre för jag är så sugen på en god langos med massor av räkor, mums mums.

Förmodligen stannar vi sen i La över natten så att vi kan titta på morfar som ska vara med i Karnevals-rodden på lördag morgon.


Lördag eftermiddag är det dags för 2-års kalas hos Leias kompis, Denise.

Lördag kväll ska vi på konsert, Von Benzos skivsläpp på Tivoli.

Söndag eftermiddag kalas i Landskrona då mormor fyller år.


Sen är det ny vecka, igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar