söndag 16 september 2012

Jag ska!

Jag ska faktiskt ta tag i bloggen, men det kommer bli skittråkigt ett tag framöver för jag tänker bara skriva ikapp sommaren och t.o.m skriva klart Thailandsresan från mars.

Eftersom jag aldrig har satsat på att bli någon stor blogg som bloggar för andra så är detta min "dagbok" där jag vill ha med viktiga och oviktiga händelser för mig och min familj.
En del av barnens familj och släkt bor dessutom utomlands på deltid eller heltid och då är detta ett sätt att följa barnen.

Så alla de som vill ha inlägg som är up to date är det inte lönt att läsa här inne den närmsta tiden.

Förra helgen blev hela familjen fotograferad av vår fina vän Louise som har tagit bilder på oss och framförallt Leia tidigare.
Jag kommer lägga ut en del av bilderna här när jag har tid men så länge kan ni kika in på Louises hemsida.

Ikväll måste vi välja ut två, av väldigt väldigt många bilder, som ska bli tavlor. Det blir inte det lättaste även om vi numera är nere på 12bilder efter flera utgallringar. Flera av de andra bilderna kommer förmodligen också att få bli tavlor, bara inte i det gigantiska format som dessa två.

Nu ska jag lämna datorn igen och ta hand om en magsjuk son som dessutom tyckte det var lämpligt att springa in i väggen och skaffa sig hjärnskakning...ingen bra Malcolm-helg detta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar