tisdag 3 juli 2012

Vi hade en trevlig helg!

Tisdag idag och jag är fortfarande lite sliten efter helgen!

Jag fick äntligen lite sol på en ledig dag så jag och barnen åkte ut till våra fina vänner. Leia och D badade medan mammor och småsyskon fikade och pratade. Mysigt och mycket efterlängtat!






Sen var det raka vägen till La för att lämna barnen hos mormor och morfar i kollo.














När barnen var lämnade åkte jag hem och fixade 80-talslooken till kvällens 30-årsfest.
En mycket trevlig fest. Lagom lugn för min del.











Dagen efter var det bara att åka ner och hämta barnen, åka och handla, hem och byta om och slutligt landa på ett 1-årskalas hos fina lillskiten. Ett mysigt saft och bullkalas under ballon- och vimpelprydda träd. Så fint!








Behöver jag säga att vi var helt slut på kvällen? Och igår? Och idag?
Det värsta är att nästa helg är i princip en repris och jag blir trött bara av tanken :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar