torsdag 9 december 2010

Så blev festen...

Nobelfesten hade tydligen varit riktigt lyckad om man ska lyssna på Leia och det gör man ju.

Dom hade druckit "champagne", ätit kycklingspett och klyftpotatis, ätit fysalis, ananas och choklad (vet ej hur sant detta är för om man frågar Leia om dom åt choklad svarar hon nej mamma, jag äter ju inte godis, hahaha), dansat och lekt.
Dessutom hängde det blå och gula girlanger i taket, precis som sveriges flagga, och så kom det en trollkarl som trollade fram en levande kanin och två levande duvor.

Allt för en lyckad fest med andra ord...

Precis när vi kommit hem från dagis kom farmor hit och passade barnen så att jag kunde pinna iväg och jobba ett par timmar.
Malcolm blev överlycklig och skrattade med hela kroppen när han såg mig, skoja att man blir varm i hjärtat!

Nu sover barnen och jag njuter av en ruta choklad innan det är dags även för mig att krypa under täcket och försöka få lite sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar