måndag 7 juni 2010

Vagndjungel...

Så nu är vi där igen, i denna enorma vagndjungel.
Idag har vi varit iväg hela förmiddagen och tittat på olika syskonvagnar och framförallt testat vilka som går in i vår bil.

Vi är nu nere på 2 olika vagnar, Babytravel och Carena, och hade allra helst hittat en fin begagnad till bra pris.
Får väl hålla koll på Blocket och sätta in en köpes-annons.


Jag hittade dessutom en stor och ordentlig skötväska för endast 399:- som jag nog köper tills jag har lite mer pengar att lägga på den som jag verkligen verkligen vill ha.

Om någon har en syskonvagn att sälja får ni väldigt gärna höra av er!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Vi har köpt en begagnad Emmaljunga från blocket som jag är toknöjd med!

    Vi köpte först en Carena med ett hjul fram - men den var jag inte alls nöjd med. Den var så bred att den inte gick in i vanliga dörrar!

    Jag skall fundera ett varv på om vi vill sälja våran, hade tänkt att vänta tills sommaren var över. Sonen använder sig inte av den längre, men jag tänkte ändå man skulle ha några buffertveckor ifall han behöver den.

    Oj det här blev jättelångt inlägg :)

    SvaraRadera
  2. http://www.blocket.se/helsingborg?q=syskonvagn&cg=0&w=0&st=s&st=u&st=b&ca=23_3&md=th

    antar att du sett den redan, men ändå!

    lycka till!

    kram/emma

    SvaraRadera