tisdag 8 juni 2010

Ullared

En Ullared-tripp är nu inbokad och jag har redan påbörjar min shoppinglista som skulle vara väldigt kort men redan har börjat växa.

Det viktigaste är en vagga till MakkaPakka och vällingflaskor till Leia.
Sen lär det bli lite sängkläder, filtar och annat som är betydligt billigare än babyaffärerna.
Jag hoppas även på att hitta UV-kläder till Leia och lite roliga födelsedagspresenter till henne (som INTE är leksaker!).

Till mig själv tänkte jag hitta amnings-bh, mjukiskläder, väska och annat som ska följa med till BB.

Om någon har varit där nyligen och hittat något riktigt fynd så får ni väldigt gärna tipsa!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Oh! När åker ni?

    Jag har en lista klar också :)

    /Emma

    SvaraRadera
  2. Vi åker förmodligen den 28:e.
    Ska ni också dit innan bebisen kommer?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Japp! Har dock kommit över säng+sängkläder billigt så listan är lite kortare. Får se när Yousef kan slita sig från jobbet så vi kommer iväg. Man åker helst inte på en lördag ju...

    Kram

    SvaraRadera
  4. jag va ju där strax innan jul, men hittade då ett par liknande harem-byxor, kortare variant. går till under knäna, mudd i midja o mudd vid benslut, jeansfärg. supersköna o mjuka till en stor mage! de fanns på vanliga klädavd, alltså inte mammakläder. sedan fanns alla pippi-grejer billigare där, men vi hade ju redan allt typ hehe. spel o pussel o böcker va billigt oxå.

    SvaraRadera
  5. Otroligt fin header du har :)
    Jag var faktiskt i Ullared i söndags och hittade en himla massa! Så mycket att jag även överskred min budget lite men det var det värt :) Mycket som ska inhandlas när man väntar första barnet och det är som du säger, det är billigare där än i riktiga babyaffärer :)

    SvaraRadera